כירופרקט בהריון – דברים שחשוב שתדעי

כירופרקט בהריון - דברים שחשוב שתדעי | ד"ר דוד נייס מרכז לכירופרקטיקה המתמחה גם בנשים בהריון

כירופרקטיקה בהריון היא שיטת טיפול המותאמת במיוחד לצרכים הייחודיים של נשים הרות. כירופרקט המתמחה בטיפול בנשים בהריון מבין את השינויים שעובר הגוף ויודע כיצד לטפל בבעיות הנפוצות באופן בטוח ויעיל.

טיפול בכאבי גב בהריון

הריון הוא תקופה מרגשת ומאתגרת בחיי אישה. עם השינויים הפיזיולוגיים והאנטומיים המתרחשים בגוף, רבות מהנשים חוות אי נוחות ואף כאבים, בעיקר באזור הגב. כירופרקטיקה בהריון מציעה פתרון טבעי ובטוח לטיפול בבעיות אלו, מסייעת לשמור על בריאות האם והעובר ומשפרת את איכות החיים במהלך ההריון.

האם מותר לעבור טיפול כירופרקטי בהריון?

התשובה הקצרה היא כן. טיפול כירופרקטי נחשב בטוח לנשים בהריון בכל שלבי ההריון. עם זאת, חשוב לפנות לכירופרקט לנשים בהריון, בעל ניסיון בטיפול בנשים הרות ולעדכן אותו על מצבך הרפואי המלא.

באיזה שלב של ההריון מותר לגשת לטיפול כירופרקטי?

באופן עקרוני ניתן לפנות לטיפול כירופרקטי בכל שלב של ההריון. למעשה, טיפול מוקדם יכול לסייע במניעת בעיות עתידיות ולהקל על ההריון כולו. עם זאת, רבות מהנשים פונות לטיפול בטרימסטר השני והשלישי, כאשר הכאבים והאי נוחות מתגברים. וכן בשל הסטטיסטיקה של הפלות עד שבוע 12 אשר נעה בין 10% ל-20%.

מדוע כדאי לפנות לכירופרקט בהריון?

טיפול כירופרקטי במהלך ההיריון מציע יתרונות רבים שיכולים לשפר משמעותית את איכות החיים של נשים הרות.

אחד היתרונות העיקריים הוא הקלה בכאבים. כאשר הגוף משתנה כדי להתאים לתינוק הגדל, נשים רבות חוות אי נוחות, במיוחד בגב, בירכיים ובמפרקים. ביקורים סדירים אצל כירופרקט יכולים לעזור להקל על כאב זה על ידי הבטחת יישור נכון של עמוד השדרה והפחתת הלחץ על מערכת העצבים.

יתרון מרכזי נוסף הוא הפוטנציאל להקל על תסמינים הקשורים להיריון כגון בחילות. התאמות כירופרקטיות יכולות לעזור לאזן את מערכת העצבים, מה שעשוי בתורו להפחית את חומרת בחילות הבוקר. בנוסף, שמירה על יישור נכון יכולה לשפר את התפקוד הכללי של הגוף, מה שמקל על הגוף להסתגל לדרישות הפיזיות של ההיריון.

טיפול כירופרקטי יכול גם לקדם היריון בריא יותר. על ידי הבטחת יישור נכון של עמוד השדרה והאגן, אנו יכולים לשפר את תפקוד מערכת הרבייה, שהיא קריטית להיריון בריא ולידה חלקה. יישור זה יכול גם לעזור למנוע סיבוכים כמו מצגי עכוז, שבהם התינוק אינו במיקום האופטימלי ללידה.

טיפול כירופרקטי יכול לעזור ברווחה רגשית. היריון יכול להיות זמן מלחיץ, והתאמות סדירות יכולות לעזור בניהול רמות הלחץ, מה שמוביל לחוויית היריון רגועה ונעימה יותר.

בעיות נפוצות נוספות שכירופרקטיקה יכולה לסייע בהן במהלך ההריון

כאב בגב התחתון בהריון

כאב בגב התחתון בהריון הם אחת התלונות הנפוצות ביותר בקרב נשים בתקופה זו. הגדילה בנפח הבטן והשינויים ביציבה מובילים ללחץ מוגבר על עמוד השדרה. טיפול כירופרקטי יכול לסייע בהקלה על כאבים אלו על ידי יישור עמוד השדרה והפחתת הלחץ על העצבים.

סיאטיקה בהריון

סיאטיקה היא תופעה של כאב חד היורד מהגב התחתון לאורך הרגל. בהריון, היא נגרמת לרוב בשל לחץ על עצב הסיאטיקה. כירופרקט מומחה יכול לסייע בהקלה על הלחץ ובהפחתת הכאב.

כאבי גב ורגליים בהריון

עם התקדמות ההריון, העומס על הגב והרגליים גדל. טיפול כירופרקטי יכול לשפר את היציבה ולהקל על העומס, מה שמוביל להפחתת הכאבים.

טיפול בכאבי גב אמצעי ותחתון

עם התקדמות ההריון, נשים רבות חוות כאבי גב אמצעי ותחתון בשל המשקל הנוסף ושינויים בתנוחה. הבטן הגדלה מזיזה את מרכז הכובד קדימה, מגדילה את העקמומיות בגב התחתון ויוצרת לחץ נוסף על מפרקי עמוד השדרה והשרירים. התאמות כירופרקטיות יכולות לעזור ביישור מחדש של עמוד השדרה, הקלת הלחץ על המפרקים והפחתת מתח שרירים. זה יכול להוביל להקלה משמעותית בכאב ולשפר את התנועתיות הכללית, מה שמקל על ביצוע פעילויות יומיומיות.

כירופרקטורים עשויים גם להמליץ על תרגילים ומתיחות ספציפיים שיכולים לחזק את השרירים התומכים בעמוד השדרה, ובכך להקל עוד יותר על כאבי הגב. תרגילים אלה מותאמים לצרכים של נשים הרות ומתוכננים להיות בטוחים ויעילים. בנוסף, כירופרקטורים יכולים לספק ייעוץ לגבי יציבה נכונה ומכניקת גוף, מה שעוזר למנוע לחץ נוסף על הגב.

בנוסף להתאמות עמוד השדרה, כירופרקטורים יכולים להשתמש בטכניקות אחרות כמו עיסוי וטיפול ברקמות רכות כדי להקל על מתח שרירים ולשפר את זרימת הדם. טיפולים אלה יכולים להיות מועילים במיוחד לנשים הרות, כיוון שהם עוזרים להפחית כאב ולקדם הרפיה ללא צורך בתרופות.

גב תפוס בהריון

גב תפוס הוא תופעה נפוצה בהריון, הנגרמת משינויים ביציבה ומתח שרירים. טיפול כירופרקטי יכול לשחרר את המתח ולשפר את הגמישות.

ידיים נרדמות ונימול בהריון

ידיים נרדמות בהריון, או תחושת נימול, הן תופעות נפוצות אצל נשים הרות ויכולות להיות קשורות ללחץ על עצבים באזור הצוואר או היד. כירופרקטיקה יכולה לסייע בהקלה על לחץ זה ובהפחתת התסמינים.

כיצד עוזר טיפול כירופרקט בהריון?

טיפול כירופרקטי במהלך ההיריון הוא גישה הוליסטית שלא רק מטפלת באי נוחות פיזית אלא גם מקדמת בריאות ורווחה כוללת עבור האם והתינוק כאחד. טיפול כירופרקט בהריון יכול לשפר את חיי האישה ואת הרגשתה הכללית במהלך ההריון. אז במה תורם הטיפול הכירופרקטי? 

  1. הקלה בכאבי גב בהריון – כאבי גב הם תלונה נפוצה בקרב נשים הרות. טיפול כירופרקטי יכול להקל משמעותית על כאבים אלו.
  2. שיפור היציבה – עם התקדמות ההריון, מרכז הכובד משתנה ועלול לגרום לבעיות יציבה. כירופרקטיקה מסייעת בשמירה על יציבה נכונה.
  3. הקלה בסיאטיקה הריון – לחץ על עצב הסיאטיקה עלול לגרום לכאבים חזקים. טיפול כירופרקטי יכול להקל על תסמינים אלו.
  4. שיפור תנועתיות האגן – תנועתיות טובה של האגן חשובה להריון בריא ולתהליך לידה קל יותר.
  5. הפחתת בחילות – מחקרים מראים כי טיפול כירופרקטי יכול לסייע בהפחתת בחילות הבוקר.
  6. טיפול בכאבי צוואר – שינויים הורמונליים ושינה לא נוחה עלולים לגרום לכאבי צוואר. כירופרקטיקה יכולה לסייע בהקלה על כאבים אלו.
טיפול כירופרקטי בהריון יתרונות | ד"ר נייס
טיפול כירופרקטי בהריון יתרונות | ד"ר נייס

שאלות ותשובות נפוצות

כן, טיפול כירופרקטי נחשב בטוח הן לאם והן לעובר כאשר הוא מבוצע על ידי מטפל מוסמך ומנוסה.

התדירות משתנה בהתאם לצרכים האישיים. בדרך כלל, מומלץ על טיפול אחת לשבועיים או חודש, אך יש להתייעץ עם הכירופרקט לגבי תוכנית טיפול מותאמת אישית.

כן, טיפול כירופרקטי יכול לסייע בהכנת הגוף ללידה על ידי שיפור היציבה, הגמישות ותנועתיות האגן.

בהחלט. טיפול כירופרקטי יכול להיות מועיל מאוד במהלך ההתאוששות לאחר הלידה. לאחר הלידה, גופה של האישה עובר שינויים משמעותיים, והתאמות כירופרקטיות יכולות לעזור ליישר מחדש את עמוד השדרה והאגן, שעשויים להיות מושפעים במהלך ההיריון והלידה. בנוסף, אימהות חדשות חוות לעתים קרובות בעיות כמו כאבי כתפיים, דלקת באגודל, וכאבי אגן מהחזקת והאכלת התינוק. טיפול כירופרקטי יכול לטפל בבעיות נפוצות אלה לאחר הלידה, ולעזור לאימהות חדשות לחזור לרמת הכושר שלפני ההיריון ולשפר את הרווחה הכללית שלהן.

במקרים של הריון בסיכון גבוה, דימומים, או מצבים רפואיים מסוימים, יש להתייעץ עם הרופא המטפל לפני קבלת טיפול כירופרקטי.

– האם טיפול כירופרקט בהריון כואב? טיפול כירופרקטי אינו אמור להיות כואב. הכירופרקט יבחר טכניקות עדינות ומותאמות אישית כדי להבטיח את נוחותך.

מספר הטיפולים הנדרש משתנה מאישה לאישה ותלוי בחומרת התסמינים.

תופעות לוואי הן נדירות, אך ייתכן תחושה של עייפות קלה או כאב שרירים זמני לאחר הטיפול.

טיפולי כירופרקטיקה בהריון - נייס מרכז לכירופרקטיקה בתל אביב

כירופרקטיקה בהריון מציעה פתרון בטוח ויעיל לטיפול במגוון בעיות הנפוצות בתקופה זו. מטיפול בכאבי גב ועד שיפור היציבה והכנה ללידה, כירופרקטיקה יכולה לתרום משמעותית לאיכות החיים של האישה ההרה.

כמובן, חשוב תמיד להתייעץ עם אנשי מקצוע מוסמכים ולקבל טיפול מכירופרקט בעל ניסיון בטיפול בנשים הרות.

ד"ר דוד נייס, כירופרקטור כבר למעלה -30 שנה, מלווה בהצלחה וברגישות מטופלים, גברים, נשים וילדים.

ככירופרקטור המתמחה בטיפול טרום לידתי, מציע ד"ר נייס טיפולים עדינים בטוחים במהלך ההריון הן לאם והן לתינוק. הטיפולים עשויים לכלול מניפולציה עדינה של עמוד השדרה או ניתוח עמוד השדרה ברשת כדי לקדם ריפוי ולהקל על כאב. כירופרקטורים עשויים גם להציע עצות לגבי יציבה, פעילות גופנית ותזונה כדי לסייע במניעת כאבי גב עתידיים.

אנחנו מזמינים אתכן לפנות אלינו ולשפר את איכות החיים שלכן בזמן שאתן מייצרות חיים חדשים.

פנו אלינו לייעוץ ולקביעת פגישה!

תוכן עניינים

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית הינו: 035227270

דילוג לתוכן