טיפול בפריצות דיסק

טיפול בפריצות דיסק - דר דוד נייס כירופרקט

טיפול בפריצות דיסק - נייס מרכז לכירופרקטיקה

טיפול בפריצת דיסק הוא נושא חשוב עבור אנשים רבים הסובלים ממצב שכיח זה. החדשות הטובות הן שטיפול בפריצת דיסק ללא ניתוח אפשרי, וכירופרקטורים יכולים לספק טיפול יעיל לאלו הסובלים מכאבי גב ותסמינים קשורים. נייס מרכז לכירופרקטיקה קיים כבר יותר מ-30 שנה , ומנוהל על די ד"ר דוד נייס –   כירופרקטור ותיק ומנוסה, ומציע בין היתר גם טיפול לסובלים מפריצת דיסק.

מה זה פריצת דיסק

לפני שנדון באפשרויות הטיפול, חשוב להבין מהי פריצת דיסק וכיצד היא עלולה לגרום לכאב ואי נוחות. עמוד השדרה מורכב מחוליות, המופרדות על ידי דיסקים גמישים. דיסקים אלו פועלים כבולמי זעזועים ומגנים על עצמות עמוד השדרה מפני בלאי.

פריצת דיסק מתרחשת כאשר החומר הרך דמוי הג'לי בתוך הדיסק בולט דרך השכבה החיצונית של הדיסק. זה יכול לקרות עקב בלאי רגיל, או כתוצאה מפציעה או טראומה. כאשר זה קורה, הדיסק יכול ללחוץ על העצבים הסמוכים, ולגרום לכאב, חוסר תחושה או חולשה בזרועות, ברגליים או בחלקים אחרים של הגוף.

סוגי פריצות דיסק

ישנם מספר סוגים של פריצות דיסק, כל אחד עם סט סימפטומים משלו.

פריצת דיסק צווארי

פריצת דיסק צווארית מתרחשת בחוליות העליונות של עמוד השדרה ועלולה לגרום לכאבים וחוסר תחושה בזרועות ובידיים.

פריצת דיסק מותני

פריצת דיסק מותני מתרחשת בגב התחתון ועלולה לגרום לכאב, חוסר תחושה או חולשה ברגליים וברגליים. 

פריצת דיסק l5

פריצת דיסק בחלק התחתון של עמוד השדרה, בין L5 לעצם העצה, היא הסוג הנפוץ ביותר של פריצת דיסק ועלולה לגרום לחולשה בגיד אכילס ובשרירי הסולאוס בכף הרגל.

גורמים לפריצת דיסק - מי נמצא בסיכון לפריצת דיסק?

כל אחד יכול לפתח פריצת דיסק, אבל גורמים מסוימים לפריצת דיסק שיכולים להגביר את הסיכון. הגיל מהווה גורם סיכון משמעותי, שכן הדיסקים בעמוד השדרה יכולים להתנוון עם הזמן. חשוב להגיע ולחפש כירופרקט תל אביב מכיוון שאנשים שמרימים חפצים כבדים או עוסקים בעבודה תובענית פיזית נמצאים גם הם בסיכון, וכך גם אלו המנהלים אורח חיים בישיבה או מעשנים.

טיפול לפריצת דיסק על ידי כירופרקט

כירופרקטורים מוכשרים לאבחן ולטפל במצבי שריר ושלד, לרבות פריצת דיסק. הטיפול מתחיל בדרך כלל עם הערכה יסודית של ההיסטוריה הרפואית של המטופל ובדיקה גופנית. הדמיה אבחנתית, כגון צילומי רנטגן או סריקות MRI, עשויה לשמש גם כדי לסייע בזיהוי המיקום והחומרה של הפריעה.

כירופרקטורים משתמשים במגוון טכניקות לטיפול בפריצת דיסק, כולל מניפולציה בעמוד השדרה, טיפול בעיסוי ותרגילי מתיחה. מניפולציה בעמוד השדרה כוללת שימוש בלחץ יד כדי ליישר מחדש את עמוד השדרה ולהפחית את הלחץ על הדיסק הפגוע. טיפול בעיסוי יכול לעזור להקל על מתח השרירים ולשפר את זרימת הדם לאזור הפגוע, בעוד שתרגילי מתיחה יכולים לעזור לשפר את הגמישות ולהפחית את הלחץ על הדיסק.

בנוסף לטכניקות אלו, כירופרקטיקה עשויי גם להמליץ על שינויים באורח החיים כדי לסייע במניעת פריצות דיסק בעתיד. זה יכול לכלול פעילות גופנית סדירה, שמירה על משקל תקין והימנעות מפעילויות הגורמות לעומס יתר על הגב.

טיפול בפריצת דיסק - נייס מרכז לכירופרקטיקה
תמונת אילוסטרציה מקנבה

היתרונות לטיפול על ידי כירופרקט לפריצת דיסק

אחד היתרונות העיקריים של טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק הוא היותו לא פולשני ואינו כרוך בניתוח. משמעות הדבר היא שהמטופלים יכולים להימנע מהסיכונים הכרוכים בניתוח, כגון זיהום, דימום וסיבוכי הרדמה. טיפול כירופרקטי בדרך כלל גם זול יותר מניתוח וניתן לבצעו על בסיס אשפוז, כלומר המטופלים יכולים לחזור הביתה באותו היום.

יתרון נוסף של טיפול כירופרקטי הוא בכך שהוא מותאם אישית למטופל. כירופרקטורים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כל מטופל על מנת לפתח תכנית טיפול שתענה על הצרכים והמטרות הספציפיות שלו. זה יכול לכלול התאמות לתדירות ועוצמת הטיפולים, כמו גם המלצות לתרגילים בבית ושינויים באורח החיים.

סיכום

אם אתם סובלים מכאבי גב, חוסר תחושה או חולשה, חשוב לפנות לטיפול בכאבי גב רפואי ולשקול טיפול בפריצת דיסק. בעוד ניתוח עשוי להיות נחוץ במקרים מסוימים, טיפול כירופרקטי מציע חלופה לא פולשנית ויעילה עבור מטופלים רבים.

כירופרקט פריצת דיסק יכול לספק טיפול פרטני המתייחס לגורמים הבסיסיים למצב ומסייע בהקלה על כאב ואי נוחות. על ידי שימוש בשילוב של טיפול בעמוד השדרה, טיפול בעיסוי ותרגילי מתיחה, כירופרקטורים יכולים לעזור למטופלים לשחזר את הניידות והגמישות, לשפר את איכות חייהם ולמנוע פציעות עתידיות.

אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על טיפול בפריצת דיסק ללא ניתוח, או אם אתם חווים תסמינים של פריצת דיסק, פנו עוד היום לכירופרקט באזור מגוריכם. עם המומחיות והטיפול המותאם שלהם, הם יכולים לעזור לך למצוא הקלה בכאב ולחזור לחיות את חייך במלואם.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית הינו: 035227270

דילוג לתוכן